FAQ

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kiest je favoriete product en klikt op 'AAN WINKELWAGEN TOEVOEGEN’. Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst! Je kan ook kiezen voor ‘NU KOPEN’ dan wordt je direct naar de check-out geleid.

Kijk nog rustig rond op de webshop en wanneer je helemaal tevreden bent met je wagentje klik je 'AFREKENEN'. Op de checkout pagina volg je vervolgens alle stappen om je bestelling af te ronden! Kijk zeker even na of al je gegevens kloppen.

Als dit gelukt is ontvang je via mail een orderbevestiging, zodat je zeker weet dat de bestelling goed terecht is gekomen.

 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen wat nu?

Heb je geen mail ontvangen? Kijk dan zeker eens in je spam (reclame). Kijk zeker ook na of je al je gegevens correct hebt ingevuld. Kan je nog steeds geen mailtje vinden, dan mag je mij altijd contacteren via charmedjewellery.be@gmail.com

Waarom zou ik een account moeten aanmaken?

Het aanmaken van een account is gewoon heel handig. Je kan je orders checken en je hoeft niet telkens je een bestelling plaatst je gegevens opnieuw in te vullen. Liever geen account? Geen probleem je kan ook gewoon een bestelling plaatsen als gast.

Betalen

Welke betaalmiddelen aanvaarden jullie?

We aanvaarden bancontact en creditcard waaronder visa en maestro.

Kan ik ook afrekenen zonder account?

Zeker je kan afrekenen als gast. Een account aanmaken is misschien wel gemakkelijker. Je kan je orders checken en je hoeft niet telkens je een bestelling plaatst je gegevens opnieuw in te vullen.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Je kortingscode gebruik je bij check-out deze kan je bij het nakijken van je bestelling invullen in het balkje rechts onder je bestelling. Bevestig en je korting zal in vermindering worden gebracht.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, maar wel betaald wat nu?

Heb je geen mail ontvangen? Kijk dan zeker eens in je spam (reclame). Kijk zeker ook na of je al je gegevens correct hebt ingevuld. Kan je nog steeds geen mailtje vinden, dan mag je mij altijd contacteren via charmedjewellery.be@gmail.com

Verzenden

 Wat zijn de verzendkosten?

In België zijn er gratis verzendkosten voor bestellingen vanaf 75 euro. Voor bestellingen onder de 75 euro zullen er 3,50 euro verzendkosten aangerekend worden. Vanaf 75 euro zal uw bestelling dus gratis verzonden worden.

Verzenden jullie ook naar Nederland?

Ja we verzenden ook naar Nederland. De verzendkosten voor bestellingen bedragen 6,50 euro voor bestellingen onder de 75 euro. Vanaf 75 euro zijn er gratis verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja van zodra we het pakketje gepost hebben ontvang je een link en een track and trace code om je pakketje te volgen.

Wat is de levertermijn?

Normaal gezien wordt een pakketje na 1 à 2 werkdagen na verzending geleverd (in België). Wanneer een pakketje vertraging oploopt door Bpost zijn wij niet verantwoordelijk voor de vertraging.

Kan ik mijn pakketje ook afhalen?

Ja, Het is ook mogelijk je bestelling gratis af te halen op ons adres te Geel. Je zal een bevestiging ontvangen wanneer je bestelling klaar is om afgehaald te worden. Hierna zullen we verder contact opnemen voor een datum en uur af te spreken.

Retour

Kan ik een artikel retourneren en hoe doe ik dit?

Indien je een artikel niet is zoals gewenst kan je het artikel retourneren.

Wanneer je kiest om te retourneren stuur je zo snel mogelijk een mail naar charmedjewellery.be@gmail.com met je ordernummer en reden van retrour. Je krijgt dan via mail een retourlabel (van Bpost), deze kan je gebruiken om je pakketje terug te zenden. Dit pakketje stuur je terug naar volgend adres: Charmed Jewellery t.a.v. Gwen Poppeliers, Sint-Laurentiusstraat 7, 2440 Geel, België

Na het ontvangen van de retourzending zullen we deze terugbetalen. Hier trekken we het bedrag van het retourlabel vanaf (5,70 euro). Wanneer een pakketje verloren gaat via verzendservice zijn wij niet verantwoordelijk voor het verlies en kunnen de  geretourneerde producten niet vergoed worden.

Breng je graag zelf je retourzending tot bij ons? Geen probleem! Neem contact op via mail en dan spreken we een datum en uur af waarop je langs kan komen.

Wat zijn de voorwaarden voor retour?

  • De retourzending moet binnen 14 dagen na ontvangstbij ons binnen zijn.
  • Omwille van hygiënische redenen kunnen oorbellen niet geruild of terugbetaald worden
  • Afgeprijsde producten of producten uit solden/stock sale kunnen niet geruild of teruggenomen worden.
  • De artikelen moeten in originele verpakking, originele staat en niet gedragen zijn. Zo niet kunnen we de retour niet aanvaarden.
  • Producten die betaald zijn met een cadeaubon kunnen niet terugbetaald worden.
  • Cadeaubonnen kunnen nooit geretourneerd worden.
  • Producten die beschadigd zijn worden niet terugbetaald (tenzij anders overeengekomen via mail).
  • Terugsturen van artikelen is niet op kosten van Charmed Jewellery en worden door de klant zelf betaald
  • Voor de terugbetaling zal het terug te betalen bedrag uiterlijk 7 dagenna het ontvangen van de retourzending terugbetaald worden op jouw rekening (dezelfde rekening die gebruikt is voor de betaling). De terugbetaling zal dan afhankelijk van de bank na 1 of 2 dagen op jouw rekening staan. 

Giftcards

Hoe lang blijft een cadeaubon geldig?

Deze blijft tot en met 1 jaar na aankoop geldig.

Kan ik een cadeaubon retourneren?

Nee het is helaas niet mogelijk om een cadeaubon te retourneren

Hoe wissel ik een cadeaubon in?

Je cadeaubon gebruik je bij check-out deze code kan je bij het nakijken van je bestelling invullen in het balkje rechts onder je bestelling. Bevestig en het bedrag van je bon zal in vermindering worden gebracht.

Hoe ontvang ik de cadeaubon?

Je cadeaubon ontvang je via mail met een code, deze moet je goed bewaren want deze heb je nodig om je cadeaubon in te wisselen. Heb je graag een fysieke bon om af te geven? Geen probleem deze kunnen we gewoon naar jou opsturen.

Nog vragen?

Heb je na het lezen van deze faq nog vragen? Je kan ons altijd mailen via charmedjewellery.be@gmail.com